Regn och rusk

Igår regnade det verkligen precis hela dagen. Så det blev varken långpromenad med hunden till Frida och Lasse för att hämta bilen eller ridtur på Rajen. Nä det blev en innedag.

Mysfrukost med ljus och brasa. Höll på att få en svedd katt när hund jaga katt och katt tog sin flyktväg över frukostbordet..

Sen putsade jag köksfönstren på insidan och bytte gardin. Medans gubben städade källaren lite.

Åkte och hämtade bilen, var förbi min ensamma mamma en sväng och åkte hem och lagade lasagne. Vi åt och sen drog jag och dotra till stallet för lite hästpyssel. Rajen hann bara in så skulle han rulla, med regntäcket på ! Sen när han fått mat och jag hunnit ta av honom täcket så rulla han igen. :)
Hade tur och få sovmorgon idag. Annika skulle släppa ut hästarna åt mej.
Ja L-M och Johan har ju åkt till Cypern, så då har jag hand om stallet. Fast hennes Charlie har åkt till Svärdsjö.

Hemma igen blev det familjemys. Gotta framför tv:n.

Än så länge regnar det inte idag. Så jag siktar på en ridtur idag!

Kram L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0