Snart jul igen

Har inget vettigt att skriva om så därför måste jag skriva ändå.
Ingen inspiration alls.
Nu ligger jag och sonen på en varsin soffa och är sjuka. Feber, halsont, hostiga och snoriga.
Har den där låten på hjärnan om tomtegubben som hade snuva... Å han nös, å han frös, attjo,attjo, prosit.. Kommer inte ihåg hur den går..
Typiskt jag som tänkte fixa allt till jul nu i helgen. Men jag orkar inte ett skvatt.
Vet inte när det ska ske??
Jobbar ju 6-17 mån tis och då är det bara att glömma allt annat. Helt slut dom kvällarna, ett under att barnen får mat då ;)
Undrar vilken kväll Köpis har öppet till 22? Har varit in då senaste åren och fixat klart klapparna. Gillar det. Har blivit min egna tradition :)
Sen jobbar jag hela helgen före julafton så det blir inget då heller. Så ons, tors och fre. Lär det bli hårdkörning! Shit blir alldeles uppstressad bara jag tänker på det.
Jag vill ha semester!!! Åka bort och koppla av!!! Ut på äventyr!!!
Men först och främst bli pigg :)
Salig röra idag ;)

Skulle verkligen behöva uppvärmda sulor till skorna den här vintern. Först kommer det en halvmeter snö. Sen blir det 25 grader kallt. Hatar kyla!!


Kram L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0