Klaustroknäppo

Lider ju av klaustrofobi. Igår var jag in på Rusta en sväng. Verkar som dom håller på att göra om där inne.
Iallafall så var det en sån där eldriven, höj och sänkbar typ byggnadsställning med en hantverkare i ( uppe).
Jag stod i en av gångarna och då kommer den körandes i full fart (!!!) in där jag står. Känner mej väldigt liten och trängd då det står folk bortanför mej också. Och jag har väldigt svårt för närkonrakt med främmande människor också.
Men den klaustrofobiska känslan kom på 2 röda och jag tränger mej förbi folket med tårfyllda ögon och har lust att skrika idiot åt den som körde mojängen.
Går ut och in på Dollar och köper lakritsbilar och åker hem. Lakrits är bra :)
Är ju lite knäppo jag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0