Önskelista

Snart är det dags att bli ett år äldre. Tänker att det är inget speciellt jag önskar mej, men ibland poppar det upp små enkla saker som jag nog inte skulle köpa själv eller som det bara är väldigt trevligt att få.
Och jag vet att min älskling brukar läsa här ;)

* Morbergs röda vin på dunk. Har ej provat det än. De andra vinerna har jag provat.
* Rödvinsflaskor. Alltid trevligt att prova nya sorter. Oftast köper man de man tycker om.
* Morberg lagar husman. (Kokbok) När vi ändå är inne på min favoritkock :)
* Reflexjacka. Att ha när jag rider och går med hunden i vinter.
* En massage hos bästa massören i byn :)
* Ett bio-besök. Med massor av popcorn och coca cola.
* En massa ljus och värmeljus. Och ev nån mysig lykta. Har inte orkat åka till Ikea och bunkrat för hösten.
* Kakburk i plåt i tre våningar som finns på Ica Maxi. Har berättat för sonen. Men är rädd för att hans minne är lika bra som pappans ;)
* En snygg burk att ha på bänken med hundmat i. Just nu har vi en yoghurthink. Jag har letat, men inte hittat nån snygg och praktisk.

Kram L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0