Trött som f*n

Saker på plats i nya hemmet. Många lådor kvar att packa upp. Inväntar fönsterputsning av bästa L-M, sen kan jag börja fixa och greja med gardiner och sånt.
Idag trodde jag jag nästan skulle somna när jag körde lastmaskin. Så sjukt trött var det länge sen jag kände mej. Men 3 koppar kaffe senare så var jag lite piggare.
Nu ska jag ta mej en dusch och vila lite.
För sen ska vi på skolan på MUSIKAL!!!
Dottern har övat och övat senaste veckorna.
Igår var jag på sonens trombonavslutning. Alla som börjat det här året hade konsert.
Fick höra av läraren, inte hans utan en annan att Alex var jätteduktig.
Blir man lite stolt då :)

Puss & Kram L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0