God Morgon!!

Kl är 5 på morgonen, ja tänker man på att vi ställde om klockan i går så är hon ju 4 nu i normal tid.
Orsaken??
Ja min telefon.
Den ställde jag om i lördags innan jag gick och lade mej. Visste inte om den ställde om sej själv.
Men nej det gjorde den inte. Hela dan igår har den gått som jag ställt den. Senast i går kväll när barnen gick och la sej såg jag på den och den gick rätt.
Så nån gång inatt har den ställt fram en timme. Till SÖNDAG 25 MARS dessutom.
Så det var en himla tur attt mitt helglarm var påslaget! Annars har jag sussat ett tag till...
.
Och nu när jag kom ner i köket och såg på köksklockan så tror jag ju naturligtvis att någon annan har ställt om den. Så jag lär slå på datorn, blir osäker om den har ställt om. Går upp och kollar både klockradion och Tomas telefon. Men är fortfarande osäker. Alla andra klockor går ju säkert fel och min rätt!!
Slår på radion och efter ett tag får jag min bekräftelse på att jag har fel, min telefon har fel.
.
Så då stod jag ju i valet om jag skulle gå och lägga mej igen i typ 20 min/halvtimme. Eller äta frukost i lugn och ro innan jobbet. Det blev frukost.
.
P&K L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0