Pissväder

Kan man ju påstå att det är. Fy vad det har regnat i helgen. Skulle egentligen fått mina fönster putsade i lördags. Men det var bara att glömma när det blåste och regnade i sidled.
Så istället blev det lite mat och bastu med Linda och Johan.
Gillar verkligen vår nya källare med bastu, ska fixa i ordning lite bättre där sen. Nu bubbade vi in trädgårdstolarna för att ha något att sitta i mellan bastuvarven.
Igår jobbade jag på em och sedan kom Frida,Lasse och Elin förbi på lite fika. Frida hade gjort cheesecake. Mumsigt värre! Som Elin sa att mormor och morfar gjort. Frida hävdade att de bara lånat deras frys till den... Hehe... Vem ska man tro på?? ;)
Idag är jag ledig..
Blir en stallsväng på fm, för på em är jag billös då gubben ska jobba em i åshammar.
LOvade barnen att vi skulle handla kläder till avslutningen idag, men det går ju inte utan bil. Om jag inte kan låna nåns då...
Hittade en bild från i våras. I mitten precis bakom trädet skymtar man vårat nya hus. Litet, rött och mysigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0