Frukost

Sitter i fikarummet i Lagårn nu för en snabbfrukost. Sen ska alla djuren utfodras.
SEN när jag jobbat klart ska det firas 10 åring! Bästa sonen fyller idag. Han fick välja på att bli väckt halv sex eller vänta tills jag jobbat klart... Han valde att vänta :)

Haha, måste berätta vad jag gjorde i morse...
Skulle bre mackor, men bregott var slut. Så då skulle jag använda SMÖR istället. Smart som jag är tänker jag att jag värmer den lite i micron för det är ju liksom stenhårt.
Hur smart då???
Det sitter ju typ aluminium i förpackningen. Jävla vad det blixtra! Det börja t.o.m brinna i förpackningen.
Men inte värre än att det kunde släckas lite lätt...

Nä nu är kaffet urdrucket, så då är det dags att göra lite nytta igen.

Kram



Kommentarer
Mathilda-mamma till Elma

Jag säger bara; Osthyvel!:)

2012-07-03 @ 23:43:44
URL: http://Martamathilda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0