Projekt lusthus

Vi har ett lusthus på våran gård. Det var lite bastukänsla över det, med furupanel. Men nu så ska det bli vitt. Vi är en god bit på väg. Evelina började förra veckan med att skrapa fönster och grundmåla och tomas hjälpte till. Sen kom lilla jag in i bilden.. Lite petig som man är blev det bakläxa som jag själv fick fixa. Bra grundat är A och O. Nu är väggarna snart klar iaf. Ska bli kul och piffa till sen. Har de gamla trädgårdsmöblerna nu, men det är lite trångt. Ska nog hålla lite utkik på loppisar om jag hittar nå passande möblemang. Helst har jag velat ha evelinas dagbädd där, men den är för stor... Det gamla får duga så länge... KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0