Nämen

Appen funkar igen! Efter en ny uppdatering så kan jag äntligen logga in. Jag ligger på soffan och är PROPPMÄTT efter Stefans 50-årsfest! Sonen sover och dotter och pappan skulle cykla hem. Vi liftade med Fredrik och Mathilda. Gissa vilka som är piggast i morrn? Kameran glömdes hemma och jag missa att knäppa med ifånen :) Men supertrevligt var det! Har varit riktigt duktig den här veckan med ridningen, och det känns så himla bra med Warai! Idag hoppade vi och det märks att han gillar det och framför allt, han kan! Jag tycker också det är skitskoj. Det absolut första han gjorde när han kom ner i hagen efteråt var att rulla på den jordigaste fläcken han hitta. Gobiten min :) Nu blir natti natti! P&K



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0