Vad kan jag?

Jag skulle vilja vara bra på något. Som ett intresse liksom. Typ måla,massage, sminka, fota, nån slags idrott, blommor, sticka raggsockor,,,äh jag vet inte. Har inte hittat något som är för mej.
Btw så fick jag sjukintyg idag, eller rättare sagt min svägerska fick det.. Linda som Linda..
Läkaren hade satt till den 9:e. Jag som allvarligt börjar få fnatt på att vara hemma. Men jag klarar ju inte av att göra nåt än, så det är väl bara att bit ihop.
Sen hade jag tydligen fått ett veterinär-utlåtande oxå :)
Prata med Peter i lagårn idag, och han hade väl talat om för våran veterinär vad som hänt.., 5-6 veckor hade han sagt, och eftersom det var en liten spricka (nån stans) så skulle jag vara extra försiktig. Den måsta få läka ihop, annars kan det bli en fraktur :(
Kul med mer info av vet. än doktorn :)
Skulle vart en kossa istället ;)
//L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0