Tisdag

Vakna idag och hade skitont mellan skulderbladen.
Var till sjukgymnasten idag och skulle köra på med jättebollen. Det såg bra ut. Han kände på ryggen och tryckte till den lite. Knaka som fan. Lät som ett smatterband längs ryggraden..
Känns lite bättre nu, fast lite öm.

Sen var jag till pappas jobb och hälsa på. Träffa min ohängde morbror oxå.

Sen var det hem och äta en näringsrik lunch bestående av 2 ostmackor. Jag är värdelös på att laga mat åt mej själv.

Efteråt drog jag till stallet för att plocka ihop lite grejer. På fredag åker Glourius hem till sin matte.
Har letat efter en ny häst och tror jag kan ha hittat en i Falun. Ska åka och kika i helgen.

Fick ett snabbesök av mamma och Stefan. Fick inte ens bjuda dom på kaffe.

Nu är jag helt slut och ska nog krypa ner i sängen och hoppas att det är nåt bra på tv :)

//L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0