Fredag

Ska ta mej en till kopp kaffe i denna stund.
Sedan ska jag träna axeln en stund. Det börjar bli bättre och bättre nu. Jag kan röra den till en viss del. Och jag märker faktiskt enorm skillnad från förra veckan. Det som stör mej mest just nu, är en ständig huvudvärk. Det känns son att det är spänningar från axeln. Och jag har ju haft migränkänningar 2 ggr på en vecka. Så något tok är det. Ska höra lite vad sjukgymnasten tror på tisdag.
.
Sen ska jag dammsuga och ställ mej i duschen.
Mitt hår skulle kunna vara med i flott-vm nu. Haha... Skulle duscha igårkväll, men tvärslocknade på soffan och vaknade typ tolv i natt med halvt om halvt nackspärr.
Då var jag inte så sugen att ställa mej i duschen direkt.
.
Dotra ska på kulturskoleläger i Storvik fre-lör och sonen ska ha en kompis sova över.
.
Hästen ska flytta tillbaks till sin ägare snart. Så jag är på jakt efter en annan liten poppo.
Som passar mej bättre.
Håller på att leta ihjäl mej nu, vet inte om den häst jag vill ha finns??
Jo det finns en men hon står på ridskolan i Kungsgården....
.
Jaha, sen får vi väl se vad helgen har att erbjuda... Inga planer alls. Så jag tror jag ska lura gubben på en storstädning av kontoret ;)
.
P&K L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0