Dunderförkyld

Trodde jag skulle bli bra men igår kom snoret.... Nös hundraelva gånger.
Känner mej inte särskildt pigg idag.
.
Tog det bara lugnt igår. Var till familjen Persson igårkväll och käkade en sväng. Fick erbjudande om hämtning, men jag körde själv. Finns ingen anledning att dricka när man känner sej risig. Har så taskiga smaklökar för tillfället :)
.
Idag på förmiddagen var jag och Evelina till Falun och provred hästen en sväng.
Var ut själv en sväng och jag känner att det är en lugn och stabil häst. En som man kan lite på att han inte hittar på några dumheter.
Ja det känns väldigt bra helt enkelt :)
.
Nu efter lite korvgrillning ute ska jag nog jaga bort ungarna från soffan och lägga mej och läsa lite..
.
P&K L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0