Tja...

Om tre dagar ska jag in på cellskräcksröntgen. Ringde in idag och pratade med dom. Hon skulle se till att jag fick lugnande, Stesolid tror jag hon sa, när jag kommer. Bara jag har någon som kan köra mej hem sen. > <
I lördags blev vi bortbjudna lite huxflux på kvällskvisten. Till Sonny och Annika. Granne med stallet.. Johans syster är det. Plus att hon kom och gav mej och Linda en superfin påskblomma när vi höll på och grejade i stallet. Blir skitglad när jag får blommor. Även om mina blommor sällan lever länge så tycker jag det är fint med dom.
Men det blev en trevlig kväll iaf.

På söndagen var vi till Årsunda och hälsa på farsgubben och fick smaskiga räkmackor. Och eftersom dotra inte var hemma på lördagen så fick de sina påskägg då.

Igår var det sovmorgon och ridtur på dagordningen och kvällen avslutades med spänd förväntan på nya serien Alcatraz. Som var skitbra!
Älskar när det är mystik i det hela.
Nu ska jag fixa käk!
P&K



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0