Ledig

Är ledig idag.
Har en gryta till lunch puttrandes på spisen och en nötstek i ugnen till kvällen.
Jag pratade nyss med ortopeden och fick telefontid med min läkare den 2 maj..
Han var ledig den här veckan...Jag har verkligen tur när det gäller mina läkare,,,
Och min braiga sjukgymnast ska sluta med landstingstider, så då gäller inte mitt frikort som jag kommit upp i nu. Och då blir det snordyrt. Bara motgångar, får hoppas att MR inte visar några konstigheter bara...
Blir lite hemmapyssel idag. Ska försöka rensa en massa skrot som bara ligger och inte blivit använt på flera år.
Förstår inte detta hamsterbeteende. Har ju sjukt mycket prylar....
Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0