Glad påsk every one!

Jobbar hela påsken. Fick brev från röntgen igår. Fredag den 13:e fick jag tid. Min mamma skratta när jag sa det. Snäll mamma?
Fick ett frågeformulär att fylla i. Svarade man ja på något skulle man ringa. Det gjorde jag på frågan om jag hade svårt att vistas i trånga utrymmen.
Men telefontiden var bara till klockan 11. Så då får jag väl vänta till tisdag att ringa.
Nu ska jag göra mej i ordning. Har jobbat på morgonkvisten/fm. Efter lunch kommer Warais ägare och hälsar på. Ikväll blir det pizza med Lindberg juniors familj, Perssons pack och några vänner till Perssons.. Gubbarna är på väg till Linköping för nå skjutgrejsimojs. Säkert jätteskoj...
Och så jobbar jag ikväll igen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0