Nu tar jag helg..

Ja då har ännu en helg svischat förbi. En jobbhelg dock.
Var så trött i går kväll att jag somnade på soffan och sov över kvällsrundan i lagårn... Fy skäms Linda!
Antar att 7 dagar med tidiga mornar tog ut sin rätt...
Å min käre make hade inte en tanke på att väcka mej heller...
I lördags var Frippe och Mathilda och sötaste Elma förbi en sväng på kvällen.
Och vi spelade Chicago.
Det var ju typ år och dar sedan vi spelade kort. Det har liksom fallit i glömska. Nu är det bara dator, PS3, X-Box, Iphones, DS, och allt vad det nu heter, som gäller.
Jag vet att jag i förra inlägget  talade om att jag var beroende av Wordfeud :)

När jag var liten spelade vi jämt kort. Det var på söndagsmiddagarna hos mormor och morfar
som jag lärde mej spela chicago.
NÄÄ!! Fram för kortleken och gamla hederliga sällskapsspel!
Det är ju ett sjukt roligt sätt att umgås på.


Nu är jag ledig i två dagar. Ska nog lägga mej i soffan med en bok nu..


Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0