Lovefilm

Jag är med i en kampanj för Lovefilm.se via Buzzador.

.

Jag får prova på gratis i 2 månader deras paket med både filmer och tv-spel.
Jag har fått hem första paketet och sett två filmer som jag själv valt ut. Nu ska dom postas och sedan får jag hem två filmer eller spel som jag valt och lagt till i en hyrlista.
.
Man får hem ett litet smidigt kuvert som ska öppnas försiktigt, för det ska returneras i samma. Man får ha filmerna/spelen så länge man vill. Så man behöver inte känna något krav att man ska hinna se filmen innan den ska skickas tillbaka.


.

Det finns massor av filmer och spel att välja på. Så nu har barnen fått suttit med mej och valt några titlar dom vill ha. Perfekt att prova på innan man köper dyra PS3/Wii-spel.
Just nu har Lovefilm.se prova på gratis i 30 dagar!
Passa på vettja ;)

.
P&K  L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0