Födelsedagspresent!

När jag fyllde önskade jag mej faktiskt en sak!! Det ni, jag brukar inte ha några speciella önskemål... När jag och svägerska Linda var in på Naja Design för att köpa namnpresent till Elma så såg jag ett halsband som jag fastnade för och det ver det jag önskade mej.

,

Men jag fick istället ett presentkort och det gjorde mej precis lika glad!
Så jag var in och beställde och fick hämta ut det förra veckan.

,





En läderrem med två silverbrickor med mina små hjärtans namn på.






Lite annorlunda, men jag gillart ;)

,


P&K L


Kommentarer
Sophia

åh! såna hade jag och mattias förr, med våra namn på.. undra var dom har tagit vägen?! dom är ju såå fina :)

2011-11-04 @ 16:38:28
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Linda E

Ja jag bara älskar det :)

2011-11-05 @ 14:21:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0