Skruttar

I går var jag barnvakt åt lilla Elma, nästan så att man han ångra sej efter 5 minuter för då blev hon tvärledsen ;)
Hon rullade ut gåstolen i hallen och mamma och pappa var inte kvar därute.
Hon var jätteledsen i typ en halvtimme, sen somna hon i en tjugo minuter. Vaknade och var glad i fem minuter sen samma visa igen...
Sen fick hon sova en sväng till på ca en halvtimme...
SEN var hon på strålande humör hela eftermiddan/kvällen tills det var sovdags. Och då låg hon och jollra i vagnen bara tills man körde över tröskeln. Då trilla ögonlocken ner. Ju mer det guppar desto fortare somna hon :)
Här var hon en nyfödd skrutta!


.

Nu har jag varit ut på en lite ridtur med den fyrbenta skrutten, L-M och hennes skrutt och idag gick det bra. Känns som att jag vunnit lite av hans förtroende för mej idag....
.
Nu ska jag laga lite lunch i min ensamhet... Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0