Längtar tills i morgon!

Nämnde i ett tidigare inlägg att jag skulle bli med häst. Och i morgon kommer han!
Det är ett varmblod som ska lånas ut på foder i 1-2 år.
Jag och L-M var iväg till Ytterbyn för ett par veckor sedan och tittade på var der var för en krabat. Och jag föll direkt. Jättemysig kille, som var hur sällskapssjuk som helst. Så nu har vi bara väntat på att L-M:s stall ska bli färdigt så hennes häst och Glorius som han heter ska få flytta in.
Det blir kanon det!
Hon behöver sällskap till sin och så blir vi två som kan hjälpas åt i stallet :)
Ser fram emot härliga skogsturer, för det har jag saknat. Blir inte samma sak på ridskolan liksom...
Så nu ska jag sluta på ridskolan efter den här terminen, för det känns lite onödigt nu. Fast det har varit roligt att fräscha upp lite dressyr och hoppning.
,
Så i morgon kommer gobiten :)
,
Nu ska jag snart slänga mej i duschen för vi ska åka till kyrkogår´n och tända lite ljus och sen blir det mat och vin hos fam Bylund :)
Puss & Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0