God Morgon Världen!

Ja det är lördag morgon och jag har varit vaken i typ 2 timmar! Och klockan är bara 8 än...

Vad är det som händer? Jag kan inte sova om mornarna längre.. Och sitter här i köket och lyssnar på "Ring så spelar vi".
Nänä... Jag börjar inte bli gammal...
.
Igår blev det spontanmiddag med L-M och Johan, tacos och rödvin.
Till efterrätt provade vi Alex chokladfontän med lite frukt och minimarshmallowos.
Där får vi nog prova oss fram med olika chokladsorter. Vi hade blockchoklad..Det var väl sisådär... Men jäkla mysigt att sitta och plocka och doppa...
.
Idag har jag lovat Evelina att vi ska prova hennes glassmaskin.
Men först delar vi ut lite jultidningar och städar lite. Och i morgon ska allt julkrams upp. Känner mej inte ett dugg motiverad till det nu...
.
Puss & Kram L.

Får spunk på K-tangenten snart...Den vill inte hänga med varje tryck..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0