Underbara dagar

För en gångs skull när jag är ledig så blir det kanonväder. Jag har bara slappat och tagit reda på ett helt berg med tvätt. Det är ju kanoners nu när det går att hänga ut den och den värsta skitlukten har lagt sej. Idag var jag upp till Järboskogen och lunchade med min käre man. Soligt och hur mysigt som helst med picnicfilten mitt på ett kalhygge :D
Nu har även kossorna våra fått komma ut i sina hagar. Tycker om att se dom när jag tittar ut genom köksfönstret :)
Kidsen har varit på skolresa till huvudstaden idag...Junibacken, medeltidsmuseum och gamla stan mm... Båda var nöjda och glada.
Nu ska jag gå och natta juvelerna för det är ju en dag i morgon också!
Puss & Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0