Segsöndag...

I lördags hade vi knytis hemma med många nära och kära eller lite Dalsängsbor och annat löst folk som en viss skrev i sin statusuppdatering på fb ;)


Det blev rätt så sent för oss så söndagen blev lite halvseg. Jag städade och grejade, slappade och var ner till stan och hyrde film. Tänk att det slank med en Ben & Jerrys också...
Sedan kom familjen Brodmar/Lindberg förbi en sväng. Mamman och pappan gick en sväng till skogs med Tomas medans jag och barnen passade lilla Elma. Det är helt fantstiskt att få vara nära detta lilla liv. Och det är inga problem alls att se efter henne. <3
Det finns jättefina bilder på Mathildas blogg!
När de åkt hemåt så blev det film och glass, så ego är jag när jag har en B&J! haha... ;)
Tomas fick ungefär halva, men bara ungefär... Och som vanligt av någon anledning så missade jag slutet på filmen... Jaja. Shit happens!
I morgon blir det jobb igen efter dagens vab av sonen, han är bra i magen nu...
Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0