Paket från HM idag

Tänk att man blir så glad över sms:et med att ditt paket har kommit. Fick det redan igår och blev lite småsur när jag kom  på det och Enen redan hade stängt... Skickade efter lite till hela familjen, men som vanligt så får man ju inte allt i samma paket. Resten skulle komma i juni. Men det är ju mest bara sommarkläder och än är det ingen värme ute... Lina provade sina kläder med detsamma, jag fick vänta till efter maten ;)
Åh den här svarta klänningen blev jag jättekär i, hoppas på något bra tillfälle i sommar att använda den också... Den andra blommiga långklänningen var jätteskön.





Vitt sött linne




Sedan att jag aldrig lär mej... Jag fick ett infall och beställde en bikini..
Men det är ju bara att glömma i vanlig ordning!
Såg ju bra ut på bilden.. Hahaha...



Så är det någon som vill ha en bikini i tre delar så hojta till.
Ser nästan svart ut på bilden, men den är gråbrun.
Trosorna är av hipstermodell stl 38.
Och överdelarna är det stl 40 på båda.




KRam L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0