Lör & Sön

Igår var vi på Ingalills 50-års fest på Ip i Årsunda. Jättetrevligt med god mat och underhållning. På dan var jag inte ett dugg motiverad att gå,jag frös och hade ont i huvudet. Men efter ett försök till en stödvila på em var jag piggare. Och det är jag glad för... Vaknade som vanligt för tidigt idag. Låg och läste fredagens Land och lyckades till och med somna om en stund! Ända till klockan 10! Tjo! Det var grymt längesen.
Något som jag tyckte var lite roligt var att hon hade hyrt in en trollkarl som underhållning lagomt tills alla ätit klart. Det är alltid lika fascinerande med sånt tycker jag...Jag och barnen...
Idag har jag inte gjort många knop. Skurade golvet för jag försöker få katten att gå ut på toa så lådan har jag flyttat ut på altan. Men han tyckte visst ändå att man kunde kissa där lådan borde stå...
Roade mej även med att slänga ut en annons på Blocket, ska försöka bli av med Evelinas gamla cykel. Inge fel alls på den förutom att den ÄR använd av ett barn i 2 år :)
Sedan har jag slötittat på någon canal+ film som jag inte ens vet var den hette... Och lagat jättemumsig spaghetti och köttfärssås.
Och tittat på hästannonser. Jag skulle vilja ha en poppohäst jag. En nordis som inte har allför stora krav :)
NU vet jag inte riktigt vad jag ska göra..återgår kanske till tv:n
KRam L


Kommentarer
Mathilda

Ja, skaffa häst Linda! Jag hjälper mer än gärna till:D

2011-05-16 @ 17:01:33
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Anonym

Ja hittar jag den rätte så :)

2011-05-17 @ 12:28:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0