Hur mår hon?

Inte för att jag har funderat så mycket på det på sista tiden, men jag mår faktiskt bra nu. Efter en helvetesvår utan energi så mår jag nog typ toppen nu. Kanske därför jag inte ens reflekterat över hur jag mår.
Ridningen är defentivt toppen. Jag gör NÅGOT som bara jag gör. Onsdagkvällar är MIN kväll!
Har ju något som jag grubblat på länge. Som jag skulle vilja göra...Har gått från det till att jag vill göra det. Tänker inte berätta om det än...Måste få sjunka in lite tills jag har bestämt när, var och hur... Nog om det nu.
Kanske att jag känner mej lite stressad över sommaren. Finns så mycket jag vill göra men dom senaste åren går sommaren så jäkla fort. Helger och semester räcker inte till av någon anledning. Vi har ju inte ens planerat någon semester med barnen. Och jag som alltid brukar göra det i tid.
Och i juli ska jag iväg på den årliga (kan man väl kalla för det blir 4:e året i rad nu) tjejkryssningen med Linda, Eva och Malin :)
Och i augusti ska jag och gubben till Stockholm och gå på Dolly OCH sova på hotell, 2 nätter minsann..
Så då skulle kanske en junisemester med barnen sitta fint. Är grymt sugen på campingsemester, har dock ingen husvagn (nej den som står här på gården räknas inte). Men det går ju finfint att hyra små stugor på en camping eller tälta om man skulle ha ett skapligt tält då. Vilket vi heller inte har. Tänker inte sova fyra pers i ett liiiitet tremanstält.
MEN nu beror det alldeles på hur T tänker jobba i sommar och det tror jag han inte ens vet själv...
OJ vad det drog iväg, jag som inte ens hade något vettigt att säga ;)
PUSS & KRAM L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0