Vårvinter...

I går så tog jag mej en härlig promenad i solen. Jag sket i att ta reda på tvätten och njöt av mina 45 minuter i solen i stället. Tänkte ta en idag också men tror jag ägnar mej åt tvätten istället. - 14 grader ute nu...
Har kännt mej ganska pigg och uppåt ett par dagar nu. Men igår kväll var jag trött och fryssen.


Bråkade med min dotter nu på morgonen. Bara för att solen skiner är det inte vår ute tycker mamman. Dottern tycker det är ok med mysbyxor och basketkängor när det är femton minus.
Antar att det är pinsamt att komma till skolan  i täckbyxor just nu... Men hon har ju haft såna hela vintern, så varför går det inte nu?? Men det är väl svårt när man en gång börjat klä av sej...
I går cyklade dom kom hem och höll på att frysa ihjäl. Vårjacka, ingen mössa, inga vantar.... Då var mamman också lite upprörd och talade om att det faktiskt fortfarande är vinter!

 

 

Tor-fre ska jag till Hamra på robot-kurs... Bättre sent än aldrig.


Kram L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0