Tankarna i mitt huvud

Vad vill jag egentligen?
Det vet jag inte.
Mitt liv står still för tillfället.
Jag har ingen energi kvar.
Allt känns grått.
Försöker hitta på något, men kommer aldrig till skott.
Vad är det som stoppar mej?
Jag vet inte.
Lusten finns.
Men inte tillräckligt.
Ska jag ner i botten av det här innan jag kan börja om?
Hur långt är det dit?
Jag vet inte.
Intalar mej själv att det blir bättre till sommaren.
Vad är det som blir bra till sommaren?
Det vet jag inte, det är bara en känsla.
Det känns ensamt här.
Kanske är det den långa vintern som sugit musten ur mej...
Jag vet inte.
Det finns så många obesvarade frågor.
Och det är bara jag som kan söka svaren på dom.
Nu har jag erkänt för mej själv att något är fel.
Nu ska jag ta tag i det här.
Tankarna snurrar för fullt.
Jag vill komma bort från ensamheten.
Jag vill ha roligt.
Jag ska kämpa nu.

/L



Kommentarer
Linda

Det är vintern tror jag! Den har varit så otroligt lång, kall o besvärlig i år(igen). Kommer säkert att kännas mkt bättre om några veckor när vårtecknen börjar visa sig i naturen!

Ät d-vitamin, det är aldrig fel!

Kram

2011-03-09 @ 08:37:34
URL: http://http://lindapalandet.blogspot.com/
Anonym

Har tänkt köpa d-vitamin. Men inte ens det kommer jag ihåg :)

2011-03-09 @ 13:45:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0