Måndag hela veckan

Har gett mej fan på att jag ska må bra nu.
Vill hitta något som jag brinner för, ett intresse som jag kan ägna mej åt. Men det kommer inte som ett brev på posten direkt.


Idag skulle jag börja operation avgiftning. Bort med allt socker! Och det gick ju bra...eller inte.
Jag skulle äta fil till frukost. Och jag klarar inte av bara fil, så gott är det inte. Så det blev pyttelite müsli i också. Får jobba på det där.... Sedan blev det kokt ägg också. Känner mej ganska nöjd än så länge. Men dagen är inte slut än...

Ska bli inressant och se om det ger något resultat på mina händer....



//L


Kommentarer
Anonym

Ta det försiktigt med filen, allt som är flytande blir snabbt massor av socker. Tex en tallrik fil på 4dl blir 20gram kolhydrater. Det är vad man ska försöka ligga under på ett helt dygn :)

2011-03-14 @ 11:09:34
Linda

Kanel är jättegott i fil! Eller så kan man göra egen mysli med olika hackade nötter och coccos!

2011-03-14 @ 11:33:17
URL: http://lindapalandet.blogspot.com
Mathilda

Jag brukar också göra egen musli, filen blir så mkt godare med något i:) Jag brukar hacka upp lite nötter(jag har helst hassel och para) och rosta dom men äkta vaniljpulver och kanel. Sedan stänger jag av pannan och slänger i lite kokos, och nyponpulver(nypon chilon, superbra c-vitaminkälla!)och rostar försiktigt. Kokosen och nyponen bränner lätt och då blir det inge gott:)

Kram

2011-03-16 @ 09:59:37
URL: http://martamathilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0