Kommentarer

Jag tycker det är roligt att få kommentarer.
Men det är mycket roligare om ni skriver erat namn. Och dessutom så tappar jag lusten totalt när jag får "negativa" kommentarer om vad gällande min nedtrappning av socker. Jag har kanske inte varit tydlig med det. Jag mår kasst och försöker göra det bästa av situationen. Kom då inte och säg att jag inte ska äta fil.... Det är väl för sjutton bättre än att jag trycker i mej kexchoklad och cola. Som jag typ levt av senaste veckorna.
Jag gör det här för min skull på mitt sätt!


TACK Linda för tipset med den egna "müslin" :)



//L


Kommentarer
Fredrik

Tack för skink/ost rullen idag Linda :) Kul att ni har börjat vandra på den "rätta" vägen mot skön hälsa :D hehe

2011-03-14 @ 19:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0