Inte som vanligt här....

Det är inte meningen att det här ska vara en "tycksyndommejblogg". Jag brukar vilja hålla en någorlunda glad stämning här. Jag har nog aldrig kännt mej nere förut på det här viset. Och kände faktiskt att det var skönt att öpnna upp mej lite, skriva av mej lite.
Det är inte ett dugg synd om mej, eller kanske lite då ;)
Jag ska ta mej igenom det här och återfå min vanliga energi. Ta en dag i taget!

Funderar på om jag ska krypa ner i sängen och titta på BB. I morgon ska jag och kidsen åka till Kungsberg och åka skidor. Skolan har friluftsdag där. Om bara E inte blir sämre i sin förkylning :(

Kram L



Kommentarer
Anonym

http://www.kostdoktorn.se/d-vitamin

2011-03-10 @ 13:58:58
Anonym

Har redan läst :)/L

2011-03-10 @ 15:16:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0