Full av energi

Jag känner mej glad och är inspirerad att hitta på saker. Håller mej även vaken på kvällarna! Och det känns jävligt skönt! Men jag tänker inte ropa hej än... Hoppas, hoppas att det har vänt....
Måste bara berätta om en sak som hände i lagårn idag. Jag skulle seminera en ko och stod där i godan ro med handen inne och känner att hon tömmer tarmen. Men det var vääääldigt löst och det kom väääldigt fort.... På två röda så hade jag hela ansiktet fullt av koskit!! Jossan som jag hade med mej höll ju på att dö av skratt... Jag också för den delen... Så med nyllet fullt av skit (i ögon, mun och öron också) Stod jag där asgarvandet och skulle slutföra uppgiften... Lättare sagt en gjort! Sen blev det storrengöring av mej kan jag lova. Nu hoppas jag verkligen att den kossan blev dräktig!!


Nåt roligt lär man ju bjussa på ibland..
Kram L


Kommentarer
Fredrik

Hahahaha, förstår Tomas om hans sexlust är lite sval några dagar :D

2011-04-01 @ 11:10:08
Anonym

Hahaha..Ingen uppeggande syn direkt!Jag kan ju vara glad att inte HAN såg mej då iaf :) /L

2011-04-01 @ 14:44:32
Mathilda

Hahaha. Fantastiskt roligt! Jag kan ju trösta dig med att det stänkte upp på min läpp en gång och av ren reflex så vad gör man? Precis, slickar bort det!

Fast det toppar nog ändå inte din ansiktsmask;)

2011-04-03 @ 07:32:39
URL: http://martamathilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0