Ett beslut taget

Alldeles nyss tillsammans med min käre man bestämde vi att det är dags för en match mot allt vad socker heter. Jag har bokstavligen tryckt i mej allt med socker i dom senaste veckorna. Jag är en riktig "sugaholic" just nu. En form av tröst skulle jag tro.
Reultatet av detta är att jag gått upp i vikt och har återfått min klåda på händerna.

DET KLIAR SÅ JAG HÅLLER PÅ BLI GALEN EMELLANÅT!!!

Händerna är röda, det syns små, små blåsor om man tittar riktigt noga. På morgonen är jag typ svälld så jag knappt kan böja fingrarna. Låter nice va?
Socker + depp = monsterhänder

Så nu blir det avgiftning a´la LCHF :)




Kram L



Kommentarer
Linda

Härligt!! Kämpa på!

2011-03-11 @ 15:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0