Bästa freda´n på länge

...än så länge iallafall. Dagen är ju inte slut än.
Började kl 6 i morse och jobbade till 12. Var lite orolig där ett tag att det skulle bli övertid. Eftersom jag hade bestämt med Maria att vi skulle luncha kl ett så ville jag verkligen inte jobba över. Men problemet löstes på ett enklare sätt så prick kl tolv lämnade jag lagår´n för dagen.
En sväng i duschen och ner på stan. Vi bestämde att vi skulle äta på Living room. Kanonlunch, jag beställde sushi. Var skitlängesen jag åt det. Vi åt och pratade i två timmar.
Sedan hade jag bokat tid för ansiktsbehandling på Belissima. Hade ett presentkort sen jag fyllde i september (!), så behövde inte betala något. Fick till och med lite kvar till ett annat tillfälle! Passade på att fixa ögonbrynen på en gång. Superhärligt var det. Det enda som störde mej lite var att hon pratade lite för mycket... Jag tycker om att bara få ligga ner och slappna av och njuta av stunden...

Nu ska här fixas lite fredagsmys med familjen.... E har feber igen så det blir nog en lugn helg för oss.

Jag ska till mamma i morgon och hämta ett gammalt skrivbord. Hade för mej att det stod i källaren och mycket riktigt... Och inte hade dom nån användning för det längre. Fick en impuls när jag såg en bild på ett likadant att jag ville ha det. Men jag har inte bestämt vart det ska stå än bara....




Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0