Lååånga dagar...

Har blivit lite dåligt med skriva nu...
Jag har jobbat hela helgen plus att jag har jobbat hela dagar mån och tis. Jag brukar ju vara ledig då annars när jag jobbat helg. Men nu har vi klövverkat alla kossorna så då fick jag jobba. Det har faktiskt gått jättebra, det brukar alltid vara bökigt att få in dom i verkstolen. Det är ingenting dom ställer upp på frivilligt om jag säger så...
När det hela var över och vi höll på att plocka ihop alla grindar osv.. så ramlade en stor grind på mej bakifrån så att jag dunkade panna i den grind jag hade framför mej. Men inte tyckte jag att det var så farligt... Ända tills Kjell och Peter tittade lite konstigt på mej och jag såg att det droppade blod ned framör ena ögat...
Gick och tvättade bort det och såg att jag hade ett ca 2 cm långt jack ovanför ögonbrynet... Ringde 1177 och förklarade... Dom bokade en tid på familjeläkarjouren 35 min senare så det var bara att släng sej i duschen och åka ned och bli lite omplåstrad. Inget som behövde sys. Lite tejp och ett plåster så var det klart sen.
Idag när jag jobbat klart så hjälpte snällaste Maria mej med att tvätta håret. Jag fick inte blöta såret och funderade hur sjutton man duschar utan att göra det. Jag vill ju inte gå omkring och lukta kossa... Jag duschade kroppen, letade fram en tvättlapp till ansiktet... Sen har man ju tur att man har en frissa ett par hundra meter bort som hade 5 min över!
Tack & Hej, Leverpastej!
L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0