TGIF

Fast jag tycker det inte är en toppenfredag direkt...........
Semestern börjar lida mot sitt slut för den här gången.
Vilken tur att jag beställde fint väder! Jag och kidsen har solat och badat vid Medskogssjön i veckan. Dom badade och jag solade :)
Onsdagen var vi några tjejer som var till Livingrooms uteservering och käkade och drack gott. Kan verkligen rekomendera deras burgare! Supergod! Och det var nästan en känsla av att vara utomlands när vädret behagade vara på topp!
Jag kommer att uppdatera med lite bilder... Vi glömde kameran hos Thorells på midsommar och har glömt att hämta den också. Har knäppt lite kort med Iphonen så länge, men kan vara roligt att se om det blev några bra kort på midsommarafton.
Nu väntar jag på älsklingen som har punka på traktorn nånstans utanför forsbacka... Stackarn...
En fredagkväll också.... Hade tänkt mej lite mys, men jag fick mysa extra med barnen istället :)


Puss & Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0