Kryssningsbrudarna

Snart smäller det!
För fjärde året i rad nu åker jag, Linda, Eva och Malin på krysnning... Fast jag är osäker om Malin var med första året...????
Sköj hoppas jag på iallafall. För det brukar det vara.
Om inte annat är det skönt att släppa allt hemma och bara vara.
I år blir det Birka igen. Förra året var det fullbokat, så det blev Cinderella.
Inget fel på nån av båtarna.
Nu är jag lite smått taggad för ett dygn med vin, mat och brudarna!
Hoppas verkligen att solen behagar skina. För det är en underbar känsla att sitta på däck i solen med en god drink i handen, livemusik och trevligt sällskap!
Hoppas på en och annan god cosmo..

Minns första året när det var ljummet i luften och dom drog av soltaket på övre däck.
Disco under den underbara natthimlen.
Och varje år säger jag att jag ska inte handla så mycket i taxfreen.
Och varje år handlar jag mycket i taxfreen.
Jaja. that´s life..
2 dagar nu bara...





//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0