Göteborg

Har nu landat på hotellet som ligger en bit utanför city. Hehe... Det är sååå roligt att åka i stadstrafiken med min man. Det här är sista gången vi åker på semester i storstan fick jag höra på vägen till hotellet.
-Ja men man kan ju åka tåg, sa jag...
-Ja det kan man ju.
-Ja men du ville ju absolut åka bil...
-Hmmmm...
-Kan påminna dej nästa gång du tycker vi ska ta bilen...
-Ja gör det!
:)
Men iallafall så har vi varit på Universeum. Skitstort ställe brevid Liseberg med regnskog, akvarium, tekniska grejer mm... Roligt var det. Men sjukt mycket folk. För mycket!
Nu blir det poolbad på hotellet. Och sedan någon middag.
Lär ju erkänna att jag är lite trött nu..
Dagen har gått fort, men samtidigt lång..
Men i morgon kör vi Liseberg för hela slanten.
Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0