Operation kök

Jag har kommit igång med att måla soffan iallafall. Idag ska jag åka till jysk och titta om det finns något bra tyg att klä den med. Både till sofflocket och ryggstödet. Tror den kommer att göra sej bra i köket..


 

Sedan ska jag ta tag i köksstolarna. Har 6 st av varje av dom här:



Dom blåa ska definitivt bli vita!!
Dom andra är så ranglig så man sitter på dom på egen risk..
men det kanske går att fixa det med. Kanske att dom blir ommålad också.

Sedan vill jag hemskt gärna ha vita skåpluckor. Är så trött på allt furu just nu.



Det är ju furu på golv, väggar, tak, möbler och luckor...



Så här ser det ut nu. (Efter kidsens kvällsfika)
Vill gärna byta ut lampan också!
Men det får jag inte för T...
Ska nog lyckas övertala honom sen.

En sak i taget, så blir det nog bra i slutändan. Drömma kan man ju alltid göra.

Kram L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0