Målardags

Nu ska jag ta tag och fixa om lite i köket. Har inhandlat en kökssoffa som ska målas och kläs om lite. 200 kr för den tycker jag var rena fyndet! Samtidigt tänkte jag måla om köksstolarna i samma färg. Jag har stört mej länge nog på mina blåa stolar.
Dom andra stolarna som matchar bordet håller på att rasa ihop, kanske går att skruva ihop dom lite...

 
Här i veckan beställde jag nya köksgardiner, hade fått mejl nu att dom är på väg.
Ska bli riktigt spännande att få upp dom sen och se om det blir så bra som jag tänkt. Men först ska möblerna målas vita! Helst skulle jag vilja få skåpluckorna ommålad i vitt också. Jag är så trött på furu just nu. Men det får nog vänta ett tag till.

Så imorgon får det bli en tur och köpa lite färg.

Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0