Längtar efter bäääbis!!!

Men nej, jag ska inte ha några fler!

Men i början på april så blir jag "faster". Det har kännts så avlägset ett tag nu. Men när man ser Mathilda så blir man påmind om att det inte är så himla långt kvar! Jag drömmer mej lite tillbaks till känslan att vara gravid. Även om man hade sina krämpor så var det mest fantastiska jag varit med om. Så förväntansfullt. Så jag förstår om hon njuter av tillvaron just nu. Att känna det lilla liv man skapat röra sej därinne i magen är så underbart. Och sedan känslan när förlossningen är över och man har det lilla mästerverket i famnen...

Så nu får det bli april så vi får snosa lite bäbis igen! Nu var det längesen...

 

Kram L



Kommentarer
Mathilda

Tiden kommer gå så himla fort, det har den gjort hittills iaf:) hihi

2011-01-27 @ 22:15:44
URL: http://martamathilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0