Hej hopp!!

Julen har rullat förbi, likaså nyår.
Nytt år nya tag.
Funderar på när yogan startar igen. Jag är så sjukt sugen att börja igen.
På lördag har min käre man fixat barnvakt så att han och jag kan hitta på något skoj tillsammans. Nu var det ett tag sen igen...
Få se om vi bara går ut och käkar lite gott eller om vi hittar på något anna skoj tillsammans. Vi har ju några dagar på oss att bestämma...
Bara det inte kommer en massa snö igen för då blir jag djupt besviken. Är allvarligt less på den skiten nu. Eller det har jag  väl varit ett tag.

I år vill jag göra något riktigt skoj. Ha något kul att se fram emot.. Typ nån riktig semester med hela familjen. Gå på en konsert eller ja vad som helst.

Vi får väl se hur vår semsterkassa ser ut framåt sommaren...Jag skulle vilja åka utomlands eller bo i en stuga på öland,gotland eller västkusten. Vi får se vad det blir..

Puss & Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0