För mycket tid vid datorn?

Fick ett påhopp av min man igår. Han tycker jag ägnar för mycket tid vid datorn. Allrahelst FB..
Att jag hellre sitter här än umgås med honom. Men så anser ju inte jag att det är.
Jag är mycket hemma om dagarna när jag inte jobbar.
Kanske är det bristen på den sociala biten med andra människor som gör att jag kikar in på fb ett par ggr om dan, kollar lite bloggar, väder mm...
Eller så har det blivit en vana helt enkelt..
Äh inte vet jag... Tänker inte spåna mer i det.

Jag umgås hellre med människor IRL än på FB!!!



Puss & Kram L



Kommentarer
Linda

Samma här! Beror förmodligen på att vi bara ser kor hela dagarna.. Vi blir lite socialt störda! =)

2011-01-26 @ 12:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0