Oooops...

Det ploppar upp något lite då och då om förra vinterns stora skräck. Svininfluensan. Jag är glad att vår familj inte följde strömmen som majoriteten av svenskar gjorde, och vaccinerade oss.
På något vis gjorde detta mej intresserad och jag läste nog allt jag kunde komma över om vaccinet. För och nackdelar vägdes noga innan beslut togs. Det var nog många som inte trodde att dom hade något val, att det inte fanns några större biverkningar av vaccinet.
När jag läste att det inte var testat på barn utan bara jämfört med Fågelinfluensa vaccinet hade jag gjort mitt val..

Jag ville inte att mina barn skulle vara försökskaniner.

Jag hittade så mycket om vaccinet som fick mej att säga nej.

Jag är glad att vi gick mot strömmen. Att min första magkänsla om att något skumt ligger i det här, fick mej att bli observant. För ingen i vår familj låg i någon riskzon.

Jag vet att det här kan vara ett känsligt ämne för många, att dom tycker att man är oansvarig mot andra om man inte vaccinerar sej. Jag står för min åsikt.

Hittade den här artikeln:

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8534503.ab


Finns så mycket mera....


Nä nu måste jag springa ut till ladugården,plikten kallar :)

//L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0