Dolly i Globen...

Yes!!!



Stolt ägare av 2 st biljetter!!

Var på hugget, för kl 9 i morse skulle biljetterna släppas. Jag var inloggad och klar. Men när jag skulle boka dom billigaste platsena var dom slut efter ca 1 minut!!!

Jag vet att dom brukar försvinna fort. Men jag vill verkligen gå på detta. Ett av våra mål för i år var att gå på en konsert tillsammans. Och det här är någonting vi båda tycker om. Så det blev några hundringar till istället, men det är det värt!

Ska erkänna att jag aldrig har varit på någon riktig stor konsert, bara typ Tomas Ledin i Sandviken. Rocktåget i Högbo osv... Men aldrig något så stort som detta. Har faktiskt aldrig heller varit i Globen!

Så nu ska vi nog boka hotell i samband med konserten och unna oss en lite minisemester för oss två.

T hade en undran om man fick tillbaks pengarna om hon klappa ihop och dog innan..Hon lär ju va typ 80 år eller så... Vet inte hur gammal hon är. Men några år på nacken har hon ju... :)




Den här söta ljuslyktan fick jag och T av vår kära dotter i Allahjärtansdagpresent!

Idag är jag glad! /L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0