Åter efter ledigheten

....som jag tillbringade lite halvkrasslig. Så typiskt när man har tre dagars ledighet att se fram emot... Jag har haft ont i magen, kroppen, huvudet och varit jättetrött. Fick en släng av räserbajs och sen blev det bättre. Har inte haft någon aptit förrän idag. Och idag jobbas det för fullt.
Hade tänkt att göra en massa saker under dagarna, men det blev soffan och bok istället.
Så nu har jag äntligen läst ut Livet Deluxe och hunnit börja på en ny bok som jag lånat av mamsen. Den första av den norska författaren Jo Nesbö (ville få till ett norskt ö, emn vet inte hur man gör det).
Den verkar ok än så länge iallafall :)
Snart vankas det nyår oxå. Inte så supertaggad egentligen. Förmodligen för att jag inte riktigt återhämtat mej än... På dan tänkte vi om vädret tillåter, grilla vid Ginsjön och på kvällen är vi bjudna till Thorells.
Så alla som är sugen på grillning vid GINSJÖN så är vi där i tolvsnåret om vädret är ok!!
P&K L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0