Snabbis...

Åh nu tänkte ni snuskigt va?
Syftade mer på ett snabbt inägg här :)
Veckan har flytit fram fort. Jag var ledig mån och tis eftersom jag jobbade helg. Tog igen lördagnattens sömnbrist på måndagen. Bara slappade och kollade på dom sista avsnitten av true blood säs 3...
Sen har jag jobbat som vanligt. Barnen började skolan i måndags, så nu börjar det bli ordning och reda igen.
I morrn åker jag och T till Stockholm! Äntligen dags för Dolly-konserten!!!
Det var meningen att vi skulle åka idag. Men efter lite strul med inkommande pengar mm så ändrade vi till en hotellnatt istället :)
Det gör inget, även om jag hade sett fram emot 2 hotellnätter med min käre man! Vi firade faktiskt 14 år ihop i tisdags :) Shit va tiden går fort alltså!
Nu ska jag skicka iväg kidsen på party. Få se vad jag hittar på för mej själv under tiden .
Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0