Livet...

Sitter och tänker på livet lite och undrar egentligen vart alla dessa år har tagit vägen. Nu har jag barn som är så stora, tänker mest på dottern, så de ska ha mina kläder, skor, smink och smycken. Kläderna är väl inte riktigt hennes storlek än. Men skorna har vi nästan samma storlek på. Inte hade väl jag stl 38-39 när jag gick i femman?
Det har jag ju nu.
Åhh, du har så fina kläder säger hon.
Och lyckan är när Mathilda har rensat garderoben! :) Där är det både samma storlek och klädsmak :)
Men det står väl inte på förrän båda barnen har växt om mej. Snart parkerar väl sonen ett par 45:or i hallen :)
Puss & Kram L


Kommentarer
Mathilda

Haha, och en till rensning är på g! :P

2011-09-01 @ 08:41:41
URL: http://martamathilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0